Meest gestelde vragen

Meest gestelde vragen

Hoe kan ik inloggen, waar zijn mijn tickets en meer

Meest gestelde vragen

Hoe moet ik inloggen?

Je logt in door te klikken op het poppetje met slotje, rechts bovenaan de pagina. Zie je geen slotje? Dan ben je ingelogd.

Wat als ik een ticket koop voor iemand anders?

Dat kan, geen probleem. Heeft diegene een Supporterpas, Theaterpas of Jaarkaart? Dan heb je de Supportercode nodig van degene voor wie je bestelt. De tickets komen in de app van de besteller.

Tickets zonder kortingen vind je terug in de bevestigingsmail, in 'Mijn VF' op de website en in de app van degene die besteld heeft.

Ik ben Supporter, maar krijg geen korting?

Om de Supporterkorting te kunnen verrekenen, moet je ingelogd zijn óf jouw Supportercode (ook wel vouchercode) invullen. De Supportercode is het nummer dat voorheen op je plastic Supporterpas stond. Let op, bij verlengen van je Supporterpas, verandert ook je Supportercode. Je Supportercode vind je onder 'passen' in je account, wanneer je ingelogd bent op de website. Klik rechtsbovenin op het poppetje met het slotje om in te loggen.

Waar zijn mijn tickets?

Heb je Supporterpas, Theaterpas of Jaarkaart? Dan vind je jouw tickets in de Ticketmatic app. De app is de vervanging van je pasje, je tickets worden niet per mail verzonden. Je kunt je bestelling ook terugvinden door in te loggen in 'Mijn VF'. Klik hiervoor op het poppetje met het slotje, rechtsboven op elke pagina.  

Bestel je kaarten zonder kortingspas? Na bestelling vind je jouw ticket(s) als bijlage in de bevestigingsmail, door in te loggen in 'Mijn VF' of in de Ticketmatic app.

Let op, het kan even duren voor je tickets in de app verschijnen. Wil je weten of je bestelling goed is ontvangen? Check dan je mail: als je een bestelbevestiging hebt ontvangen, zit je goed! Indien nodig kunnen wij je tickets(s) dan ook bij de kassa voor je uitdraaien als je naar de Verkadefabriek komt. 

Hoe kom ik aan de Ticketmatic app

Met de Ticketmatic app heb je altijd jouw tickets bij de hand, ook offline. Heb je een Supporterpas, Theaterpas of Jaarkaart, dan is de app de vervanger van je pasje. 

  • Pak je telefoon
  • iPhone: ga naar de App Store . Alle andere telefoons: ga naar de Google Play Store 
  • Download de app (zoek op ‘Ticketmatic’ in de categorie Amusement)
  • Open de app en klik ‘Start’
  • Bij inloggen in de app dien je te registreren met je e-mailadres waarmee je bij de Verkadefabriek geregistreerd staat (als Supporter) en je naam
  • Vul je e-mailadres in en klik ‘Ga verder’
  • Je ontvangt per e-mail een verificatiecode (4 cijfers)
  • Vul de code in en klik op ‘Inloggen’
    Let op: de code verloopt na 10 minuten, dus wacht niet te lang met het invullen ervan
  • De app is nu gedownload en geïnstalleerd. Je kunt hier de tickets terugvinden die je via verkadefabriek.nl of aan de kassa hebt gekocht.

Ik probeer de Ticketmatic app te downloaden, maar ik krijg geen login code

Tik op 'Heb je de code niet ontvangen?' om een nieuwe code te ontvangen. Controleer ook je spam folder. Als je nog steeds geen code ontvangt, neem dan contact op via info@ticketmatic.com.

Ticketmatic app - Ik zie allemaal voorstellingen van andere theaters, hoe zit dat?

Ticketmatic is een kaartverkoopsysteem dat door meerdere theaters gebruikt wordt, zoals Carré, Luxor Rotterdam en Het Nationale Theater. In de app vind je tickets die je eerder via Ticketmatic hebt gekocht met jouw e-mailadres. Alleen jij kunt dit zien, De Verkadefabriek heeft geen toegang tot tickets die je bij een ander theater kocht. 

Kan ik oude tickets weggooien uit de Ticketmatic app?

Nee, dat gaat niet. Maar… als je naar beneden scrollt naar je laatst gekocht tickets, zal de app de volgende keer op dat punt openen. Ook als de app ververst, omdat je nieuwe tickets hebt gekocht of handmatig ververst met het ronde pijltje bovenin, krijg je automatisch de meest recente tickets in beeld. 

Ik kan niet bestellen via de Ticketmatic app

Dat klopt. De app is een soort portemonnee; je vindt er je gekochte tickets. Je kunt niet met de app bestellen.

Hoe kan ik zoeken binnen de website?

Ga naar de agenda en klik rechts bovenin op 'Ik ben op zoek naar...' Vul daar de film of voorstelling in die je zoekt en klik op het vergrootglas of op enter.

Ik wil een ticket doorsturen vanuit mijn account, maar dat lukt niet?

Koop je tickets zonder kortingspas, dan kun je een ticket doorsturen. Om dit te doen, moet je inloggen in 'Mijn VF'. Dit doe je door rechtsbovenin op het poppetje te klikken en in te loggen met je e-mailadres en wachtwoord. Klik op 'tickets' en vervolgens op 'Give Away'. Geef het e-mailadres op van degene aan wie je het ticket wilt doorsturen. Je kunt een ticket alleen doorsturen aan iemand met een eigen 'Mijn VF' account. Krijg je een foutmelding? Dan heeft die persoon (nog) geen account, of moet diegene eerst het account activeren.  

Staat je vraag er niet bij?

Bekijk een volledig overzicht van de meest gestelde vragen of neem contact met ons op, we kijken graag met je mee. 

Kies een taal