29-6-2026
We verbouwen de toiletten
met gloednieuw sanitair en de bekende zwart-wit tegels
Van maandag 29 juni t/m wo 1 juli wordt er gesloopt en kun je geluidsoverlast ervaren tot ongeveer 14.00 uur. Hierna gaan we weer opbouwen. Met gloednieuw sanitair en behoud van de mooie zwart-wit tegels die bij de ingang van de toiletten hangen.
Er zijn tijdelijke toiletten buiten. Schoon en netjes zoals je van ons gewend bent. Er is ook een rolstoeltoegankelijk toilet.
