29-6-2026

We verbouwen de toiletten

met gloednieuw sanitair en de bekende zwart-wit tegels

Een muur bedekt met zwart-wit foto’s en een deur met een naambordje ernaast.

Van maandag 29 juni t/m wo 1 juli wordt er gesloopt en kun je geluidsoverlast ervaren tot ongeveer 14.00 uur. Hierna gaan we weer opbouwen. Met gloednieuw sanitair en behoud van de mooie zwart-wit tegels die bij de ingang van de toiletten hangen.

Er zijn tijdelijke toiletten buiten. Schoon en netjes zoals je van ons gewend bent. Er is ook een rolstoeltoegankelijk toilet. 

Kies een taal